miércoles, 16 de noviembre de 2016

Un pensament de fa uns dies que avui agafa forma definitiva.

 
(El pensament li dedico al exMinistre Wert, avui que el Congrés ha deixat en un no res la seva Llei d’Educació –LOMCE- i per aixó m’expreso en català.
L’inpiració del escrit la trec de una petita nota que li vaig adrecà fa uns dies a una bona amiga.
Si s’escapa alguna falta d’ortografia es per culpa de vosté, exMinistre, i dels que pensen i van pensar como vosté).


La meva mare volia que el meu vol fou d’àliga i no de perdal, i jo només volia i somniava en volar fins els núbols i volar a prop de les carenes de les montanyes per tornar de seguit a veure-le i sentir el seu somriure que era de mel i cotó.

Jo sempre dessitjaba que em mimés i acariçiés, i m’agradaba quan em deia que jo era el seu fill boig, pero que m’adoraba perque ella deia que jo era diferent, i llavors jo enbogia de felicitat i de dulçor.

A les poques setmanes de marxar la meva companya ella també va decidir marxar, i em deia que qui m’oferiria  la calor del seu pit, i jo responia que ningú, i per aixó va marxar amb la closca desfeta i amoratada del patiment que per mi sentia.
Encara, avui dia, en nits de fuscor i fred i glaçades m’ho pregunta, pero amb un somriure contagiós i doçs i de cotó perqué em veu feliç i tranquil en la meva casa ceretana.

I a les hores jo m’estic molt quiet perque la meva mare, els seus pits, la calidessa de les seves mans i del seu ventre, i el cel, els núbols, els ocells, les estrelles i la lluna de la meva terra acompanyen el tranquil somriure de la meva mare i la placidessa del meu cos de nen boig enamorat de la seva mare.

No hay comentarios:

Publicar un comentario